For at drage korrekte konklusioner på jeres trends, må I holde det op imod noget andet. Det kan både være jeres egne tidligere trends, jeres fremtidige trends, men også i høj grad information om markedet og jeres konkurrenter. Det er her I vil kunne se jeres største potentiale og indsatsområde for jeres virksomhed.
Med et benchmarking værktøj kan I se om I tager markedsandele med de revenue management, salg samt markedsførings beslutninger I træffer, og samtidig følge udviklingen for jeres mest vigtige KPI'er mod jeres konkurrenter og markedet.
HOTEL
TRENDS
Identificer optimerings potentialer ved at analysere egne og markedets trends, og dermed styrk jeres position.
KONFERENCE TRENDS
Få maksimalt udbytte af jeres konference områder, og optimer omsætningen per gæst og per kvadratmeter.
RESTAURANT TRENDS
Følg jeres omsætning per gæst og per time i forhold til konkurrenterne, og skift fokus fra omkostning til optimering.
FREMTIDS
TRENDS
Hvem vil ikke gerne se ud i fremtiden og få en mere effektiv prissættelse og kapacitetsudnyttelse.
Hvilken struktur følger du nu, og er den effektiv nok til at kunne optimere på?
Kan du analysere dig frem til det største potentiale med den viden du har nu?
Tør du stole på den data du har nu, til at træffe de rette beslutninger?
Hvor meget tid kan du investere i projektet, og hvor meget tid kan der bruges derefter?
Hvordan arbejder du med jeres statistikker nu, og hvordan ønsker du det i fremtiden?
Er du klar til total optimering?